понеделник, 14 юли 2014 г.

Harry Styles накара нямо момиче да проговори

Тийнейджърка, която страдала дълго време от ларингит и фарингит успя да изкрещи на концерт на "One Direction". Това стана след като Хари й изпратил въздушна целувка. 
15-годишната Laura Yeates не можела да говори близо шест месеца. След като видяла идола си, който й изпратил целувка на участие на стадиона "Wembley" в Лондон, девойката възвърнала гласа си и извикала от радост.

Тя споделя пред вестник "Metro": "В деня на концерта, бях леко разстроена, защото не бях в състояние да се насладя на атмосферата, както останалата част от тълпата. Но бях толкова близо до сцената и когато Хари се приближи, той хвърли вода над нас. Опитах се да изкрещя само за да го накарам да ме забележи, но когато той ми изпрати въздушна целувка не се сдържах и стана естествено. Казах на майка ми "Мамо, слушай" и като се опитвах да продължа да викам, гласът ми постепенно се възвръщаше."

Щастливата майка Carly Yeates разкрива следното: "Бях смаяна, аз се разплаках. След това тя се обади на баща си и той се разплака." 

Лаура е била приета поне четири пъти в болница, където е вземала логопедични уроци, но за съжаление не са помогнали за възвръщането на гласа й. "Нито един специалист по речта, нито един лекар или медицинска сестра не можаха да разрешат проблема, но той успя.", допълва още излекуваната девойка. 





Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: