сряда, 2 юли 2014 г.

Keira Knightley плаче за Судан

Актрисата и колежката й Анджелина Джоли направиха благотворително пътуване до Судан, където посетиха няколко бежански лагера.
Knightley и Jolie се срещнали с жертвите на гражданската война в региона. Визитата на дамите съвпаднала с годишнината от независимостта на Судан, която се отбелязва на 9-ти юли.
 
Актрисата от "Карибски пирати" все още е разтърсена от това, което е видяла в Oxfam. В скорошно интервю за "Daily Telegraph" тя казва: "Аз не плачех, когато бях там. Какво право имам да плача пред хора, които живеят близо до ада. Аз дори не мога да си представя такъв начин на живот. Аз никога не съм билa в бежански лагер преди, но бях виждалa снимки. Четa вестници, така че знам какво се случва в света. Но не съм билa в проблемна зона, аз никога не съм изпитала осезаемата атмосфера на ужаса ... "

Въпреки хуманитарнoто посещение в Судан Найтли няма планове да следва стъпките на Анджелина, която бе обявена за почитна дама от британската кралица Елизабет II през юни за нейната благотворителна дейност.
 
Кийра добавя: "Аз не мисля, че бих могла някога да бъда толкова впечатляваща или авторитетна, каквато е тя на световната сцена. Тя е посветила толкова много живота си на нейните каузи. Това е велико нещо с велико послание. Аз винаги се радвам да помогам с малки неща по начина, по който мога."



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: