сряда, 9 юли 2014 г.

Парис Хилтън се отказа от junk food-a

Дамата не крие, че обичала да се тъпче с мазни картофи и сандвичи като малка, но след като сменила хранителния си режим се чувствала много по-добре.

Богаташката признава пред "MailOnline": "След като свалих близо 15 килограма стоя далеч от нещата за бързо хранене. Мога да почувствам разликата особено като съм в бански костюм. Бях свикнала да се храня по този начин, но реших да взема мерки тази година. Вече не го правя. Има моменти, когато се отбивам и си взимам пуешки бургер или нещо по-здравословно вместо картофки и чийзбургер. Повече се пазя."

Блондинката предпочита в менюто й да има повече плодове, салати и сокове. "Обичам зелените шейкове. Те имат добър вкус и ме карат да се чувствам по-енергична. Обичам и натуралните сокове. Приемам много витамини напоследък. Поемам повече плодове, зеленчуци, протеини и салати.", допълва още Парис.

Любопитното е, че Хилтън не е харесва да посещава фитнесите. Набляга на други видове тренировки, но залата не била нейната страст. "Не съм от тези хора, които обичат да прекарват времето си във фитнеса. Не е за мен. Не знам дали ще ми повярват, но аз съм мъжкарана. Обичах да играя хокей на лед и карах ски, сърф, колело и плувах. Винаги ми е харесвал спорта навън. Винаги бях много активна.", обяснява чаровницата.




Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: