петък, 11 юли 2014 г.

Lottie Moss стана рекламно лице на Calvin Klein

Сестрата на Кейт Мос ще рекламира новата серия деним на луксозната марка. Желанието на младата дама e да стане журналист, който отразява модните тенденции.
Лоти, която е едва на 16 години, подписа договор по-рано тази година с агенцията на сестра си "Storm Models". Именно тя й помогна да стане рекламно лице на луксозния бранд. Така младата Мос ще е част от новата колекция "The Re-issue Project". 

"Daily Telegraph" съобщава, че на 15 юли на онлайн магазина "Mytheresa" ще се появят първите дънки, клинове и суитчъри "CK", на рекламните материали на които ще стои лика на тийнейджърката.

През 1993-та Кейт стана за първи път реклмно лице заедно с актьора  Mark Wahlberg на дънковите облекла на "Calvin Klein". 21 години след този дебют на модната сцена излиза и сестра й.

Според фотографа Michael Avedon, който работи по първата й сесия, британката има всички качества да презентира модната линия. "Лоти наистина представлява същността на момичето на Calvin Klein. Тя има интригуваща невинност, което само по себе си носи красота. Беше чудесно да снимам тази красива млада дама!"

Блондинката до този момент се е снимала за списанията "Dazed & Confused" и "Teen Vogue". Освен това тя не крие интереса си към медиите и отразяването на модните тенденции. 




Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: