петък, 1 август 2014 г.

Barack Obama: Katy Perry e чудесен човек

Певицата беше похвалена от Президента на САЩ Барак Обама. Тя беше поканена да изпълни няколко свои парчета на специална вечеря в Белия дом. 
Брюнетката беше сред специалните гости на събитието по повод 46-годишнината от създаването на "Special Olympics". Президентът сподели, че се чувства благодарен, че въпреки натоварения график Пери се е съгласила и е приела поканата му за проявата. След като я представи на присъстващите, той каза: "Ние ще чуем един от любимите ми изпълнители тази вечер - Кейти Пери. Толкова сме благодарни за нея."

Барак допълни: "Обичам я. Тя е прекрасен човек. Току-що се запознах с майка й и вече разбирам защо е толкова чудесна. Искам всички да знаят, че тя в момента е на турне, но това да намери време е нещо много специално. И ние наистина искаме да й благодарим за това, което направи."

Сред по-популярните лица на вечерята бяха музиканта Stevie Wonder, тенисиста Andy Roddick, както и модела и съпругата му Brooklyn Decker.

Mary Hudson, която също беше сред гостите в Белия дом, не е била свидетел на първата изява на дъщеря си пред държавния глава. През 2012-та, когато той отново встъпи в длъжност, певицата забранила на родителите си да гледат представянето й, защото те не гласували за него.

Пери заяви: "Родителите ми са републиканци. Аз не съм. Те не гласуваха за Обама, но когато бях поканена да пея на неговото встъпване в длъжност, те искаха да дойдат. Аз ги обичам много, но не можеха да дойдат. Това са принципи. Те ме разбраха, но аз не можех да си обясня как смеят да искат подобно нещо."

Днес излезе и новото видео на звездата "This Is How We Do". Moжете да видите клипа, който за часове събра над милион гледания в интернет: https://www.youtube.com/.




Няма коментари: