петък, 8 август 2014 г.

Julia Roberts се мисли за по-красива от Halle Berry

Актрисата от "Хубава жена" признава, че има конкуренция в лицето на много нейни колежки. Тя се радва, че не е печелила награда за външния си вид, защото това би я възгордяло. 
46-годишната Робъртс е благодарна, че Господ я дарил с мъжки характер. Нещо повече - тя е свикнала с мисълта, че е по-красива от много други жени в гилдията.

През септември в списание "InStyle" ще можете да прочетете цялото интервю с Джулия. Част от това, което казва там е следното: "Мисля, че винаги съм била някак с по-момчешки характер от някои момичета. Никога не съм била избирана за "Най-горещата актриса по бикини". И честно казано, това е Божи дар. Когато бях по-млада мислих: "О, аз съм най-красивата. Не е Холи Бери.""

Дамата, която има близнаци на 9 годинки и 7-годишен син от съпруга си Дани Модър, споделя, че все още се бори с това живота й да не е в светлините на прожекторите. Тя разкрива, че не винаги около нея всичко е толкова приказно и бляскаво. 

Когато от изданието я питат как се справя със славата и семейните си задължения актрисата обяснява: "Не съм толкова заета, колкото хората са свикнали да смятат, че съм. Аз съм си свършила работата ако всички легнат спокойно, не през сълзи и не миришат зле. Имам приятелки и съпруг, които стоят зад мен. Получавам разбиране от семейството си. Останалото са песъчинки."





Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: