петък, 7 ноември 2014 г.

Eminem: Наркотиците едва не ме убиха

Рапърът призна, че проблемите, които е имал с дрогата в миналото са го превърнали в това, което е днес. Благодарение на близки и рехабилитация той успял да се измъкне от коварната примка. 

Еминем бе един от специалните гости на събитието организирано от "Wall Street Journal" в Ню Йорк тази седмица. Изданието почете най-добрият иноватор на годината, а музиканта имаше честта да държи реч на проявата. Присъствието му предизвика изненада в публиката, 42-годишният изпълнител изказа почит към ментора му Dr. Dre и съоснователят на "Beats" Jimmy Iovine: "Dre & Jimmy са като силата на природата. Пример за това колко са силни и влиятелни. Те ме накараха да прелетя цялото това разстояние от Детройт до Ню Йорк, за да говоря публично, а аз наистина не обичам да го правя.". 

Той е започнал със злоупотребата с наркотиците по време на снимките на филма "8 Mile", когато е бил на снимачната площадка по 16 часа на ден, след което е страдал от безсъние. Започнал да пие хапчета. Рапърът признава, че за него "лекарствата" били на "смешна сума", след което стартирал с вземането на Ambien, Vicodin и Valium.

През 2005-та отива в клиника и три години си дава почивка от музиката. Малко преди това той издава албумите "Relapse"и "Recovery". В документалният филм "How to Make Money Selling Drugs", който се появи миналата година, Еминем разкри, че едва не е умрял от зависимостта си - бил приет в болница за свръхдоза."Ако бях отишъл два часа по-късно щях да съм мъртъв. Органите ми изключиха - бъбреци, черен дроб, всичко. Трябваше да ме поставят на диализа. Докторите не ми даваха големи шансове.", споделя блондина. След излизането си от болничното заведение той остава чист за месец. Прекарва известно време в рехабилитация и благодарение на приятелите си успява да се справи с проблема.

По-късно този месец се очаква да излезе новият албум на звездата "ShadyXV", в които ще има общи парчета с Slaughterhouse, 50 Cent, Big Sean и DeJ Loaf. 




Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: