вторник, 11 ноември 2014 г.

Quentin Tarantino се пенсионира

Легендарният сценарист, продуцент и режисьор обяви, че мисли да се оттегли след завършването на десетият си филм. Според него това ще е най-правилния начин и най-точното време за почивка. 
Известният американец възнамерява да се пенсионира след десетият си филм. Той иска да остави публиката да иска още и именно тогава е най-правилно да се оттегли. 

Наскоро режисьорът участва в анкета, в която отговаря на въпроси от фенове. В играта той говори много за новия си проект "The Hateful Eight". Почитател попитал Tarantino какво би работел ако не е в сферата на киното. Той отвърнал: "Щях да пиша пиеси и книги. Щях да се завърна към моите по-нежни години.".

Относно оттеглянето на един артист Quentin казва: "Не считам, че трябва да оставам до тогава докато хората ще ме молят да се махна. Харесва ми идеята да ги оставя и те да искат още малко. Мисля, че режисьорската работа е предимно за младите. Едва ли всеки ще одобри постъпката ми, но искам да изляза от тази индустрия докато все още ставам за нещо.".

51-годишният директор е доволен, че ще остави след себе си 10 запомнящи се продукции. До този момент той е реализирал осем. "Имам още две. Не съм го гравирал в камък, но това е плана ми. Ако станат десет и не съм се изложил, числото ми допада за краят на една кариера. Ако след този период попадна на добър филм няма да откажа, защото така съм решил. Да направиш 10 и да оставиш тълпата да желае още ми се струва най-правилният подход.", признава сценариста. 

Eто и имената на проектите, по които е работел през годините: "Reservoir Dogs", "Pulp Fiction", "Jackie Brown", "Kill Bill", "Death Proof", "Grind House", "Inglourious Basterds" и "Django Unchained".




Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: