петък, 21 ноември 2014 г.

Mary J. Blige: Нямам приятели

Певицата направи изключително признание в свое интервю преди дни. Тя разкри, че тайната на успешния им брак с Kendu Isaacs е и двамата да нямат приятели от противоположния пол. 
Изпълнителката, както винаги бе много искрена и истинска и този път не спести истината. Пред британското списание "Stella" тя сподели тайната на дългогодишната им връзка. "Всички жени са за мен. Всички мъже са за него. Няма такива "О, това е моят приятел." или "О, това е моята приятелка.". Не и в брака. Не мисля, че това някога ще сработи.", признава Mary. 

Талантливата дама и съпръгът й мениджъра Kendu Isaacs скоро ще навършат 11 години, откакто са се врекли във вярност. Той е бил до нея в най-бурните й периоди, когато е имала проблеми с наркотиците. Именно той я насърчил да се изчисти. Тази упора и подкрепа помогнала на Blige да се промени и да разцъфне. Да бъдеш омъжена за мениджъра си обаче не винаги е лесна задача.

"Той е винаги зад гърба ми. Той ще се бие до смърт за мен. Недостатъкът се крие в това, че е така през цялото време. Когато не ми се говори с него като мениджър, тогава той е мой съпруг. Ако някой се чувства така, че не иска да разговаря с вас в момента - по-добре го оставете и уважете решението му.", допълва чернокожата дама. 

43-годишната певица сравни здравият си брак с 6-годишната връзка, която е имала с музиканта K-Ci. По време на това си взаимоотношение Mary не крие, че се е чувствала използвана. "Когато бях на 20 не се чувствах добре в кожата си. Ние не се обичахме един друг достатъчно. Движехме се с погрешни хора, излизахме с неподходящи момчета. Не вярвахме, че заслужаваме нещо по-добро.", казва още изпълнителката. 

Тя допълва, че никога не е била притискана да има деца. Сега е доведена майка за децата на мъжа си, които са на 15, 16 и 28 години. "Никога не съм стояла и да казвам: "Ох, Боже, искам бебе." и тогава тези специални деца се появиха и ми бяха пратени точно на мен и точно аз да бъда тяхната доведена мама.", обяснява звездата. 



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: