сряда, 13 май 2015 г.

Justin Bieber е разочарован от себе си

Певецът е недоволен от дивото си поведение и е категоричен, че миналите му преживявания не го описват като личност. Той призна, че е бил разглезен.
Bieber, който беше арестуван за шофиране в нетрезво състояние. Освен това наскоро съсед на изпълнителят го осъди, защото го е заплюл в лицето и е тормозел семейството му с шумни партита с наркотици. Сред другите провинения на звездата е и изоставянето на домашният й любимец маймунката Mally в Германия.

Justin не крие, че би желал да има някого до себе си, който да би укротил това самонадеяно негово поведение. В интервю за списание "Seventeen" той казва: "Аз ставах от разглезен, по-разглезен. Нямах хора, които да ме контролират. Когато погледна назад и се разочаровам от себе си. Трябва да можете да погледнете грешките си и да кажете, че съжалявате ако сте разочаровал някого. Обърнах гръб на много хора през последните години, но вярвам, че все още мога да правя добра музика и да преобърна нещата. Загубих най-добрите си качества, за което наистина съжалявам.".

21-годишният канадец е категоричен, че миналото му не го определя що за човек е. "Аз винаги съм искал да съм открит и хората да знаят, че грешките, които съм допуснал не ме определят като личност. Аз наистина се интересувам за хората.", допълва певеца. 

Младежът, който имаше връзка с Selena Gomez и който бе свързван с Kendall Jenner и Hailey Baldwin, в момента е в търсене на "вечната" любов и някой с който да я сподели. Той призна: "Нуждая се от здраво взаимоотношение с хората. Да мога да се чувствам защитен и в безопасност и да не бъда съден. Искам момиче, което е уверено в себе си и е искрено. Трябва да я приема като много атрактивна и да я приема като човек, с който бих споделил остатъка от живота си.".



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: