сряда, 6 май 2015 г.

Nicolas Hoult: Славата е "избор"

Актьорът счита, че всеки сам решава дали да е в светлините на прожекторите. Той е съумял да запази личният си живот далеч от папараците. 
25-годишният младеж, който започна да се занимава с кино още в ранна детска възраст, настоява, че не е човек, който иска да краси кориците на списанията. Nicolas е успял да пази личното си пространство настрани от медиите.

Той заяви пред "Vogue": "Това е избор. Може да се научите къде да не ходите. Аз мога да отида до най-близката кръчма и никой да не разбере. Не съм от този вид хора, които държат да са по списанията.".

Друг начин, по който звездата пази живота си е като цензурира акаунтите си в социалните мрежи. Hoult има над 300 хиляди последователи в туитър и признава, че не споделя всичките си мисли с феновете. 

Точно тази предпазливост пречи на британеца да се откаже от хобито си. Какво яде и какво облича не са част от важните неща за него, но обича да е на плажа със сърфа си. "На мен ми казват къде да съм, какво да нося, с какво да се храня, какво да правя. Затова когато имам свободно време обичам да се катеря и да сърфирам.", допълва красавеца. 



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: