сряда, 20 май 2015 г.

Spens нападна колегата си Studenta

Първоначално рапърите се поздравили на входа на столичен клуб. По-късно обаче Спенсята събрал няколко момчета и посегнали на Борис Накев.
Станислав Найденов, както е истинското име на Спенс все още не е коментирал случилото се. Наскоро той издаде най-новият си проект "Цял живот", в който участва и Дичо. В момента звездата активно се занимава с промотирането на колаборацията си. 

Потърпевшият реши да се оплаче в социалните мрежи, но мнозина меломани са категорични, че той често бил жертва на побой от различни хора. “Спенс е голям г*й. Защо? На 16-ти вечерта се засякохме на входа на “Ч******”. Аз бях сам и той беше сам. Подадох му ръка, стисна ръката ми. Стиснахме си ръцете и го гледах в очите. Проблем нямаше. Час по-късно си събра глутница помияри, с които ме нападнаха и биха, да. Бях в добро настроение, държах красива жена за ръка, не съм очаквал такова нещо. Свалиха ме на земята и ме блъскаха в главата, докато охраните им правеха параван, да.”, написа младежа в профила си във фейсбук. 

Историята на рапъра не свършва до тук. По думите му никой не се е интересувал от състоянието му въпреки че излязъл от заведението окървавен. "ЧЕРВИЛО e селска кръчма от мутренски тип. ДОМБИ на 21-ви век, така определям ЧЕРВИЛО. Защо? След като ме биха и изхвърлиха от въпросната дупка, никой не се сети да ме пита как съм. Изведоха ме целия в кръв. Във въпросната селска кръчма, бях по покана на Цветомир Ганев от 359. В последствие ми се обади, за да ми каже, че имам неплатена сметка. Какви сметки, Чочо? Ти на център ли си? Аз няма да плащам сметка на селяните от ЧЕРВИЛО, за сметка на това те ще ми цакат дебели кинти. В момента подготвям дело срещу собствениците на тази мутренска дупка. П.С. Няколко часа преди инцидента, дадох знаково интервю за 359TV. Благодаря на Мария Бонева, за осигурената ми трибуна! Благодаря й също за големия личен жест, който тя направи към мен! Мария, благодаря! Очаквайте скандалното интервю за 359TV!", допълни още Studenta, който е подал жалба в Първо районно управление на МВР в София.



Снимки - https://www.google.bg/
Колаж - "Импулс"

Няма коментари: