четвъртък, 14 май 2015 г.

Kesha: Обграждам се с позитивни хора

Певицата проговори за проблемите, през които премина миналата година. Тя беше в болница заради хранително разстройство и е категорична, че този период е бил "най-тъмният" в живота й. 
Младата изпълнителка приключи с рехабилитацията си миналата пролет, но чак сега събира смелост да разкаже за проблемите си. Пред списание "Vogue" тя разкри следното: "Имах много възходи и падения. Беше едно дълго пътуване. Имаше доста неща, които не можех да ям и започвах да мисля, че да си гладен е нещо добро. Колкото по-лошо ставаше, толкова повече позитивни отзиви получавах. Вътрешно бях нещастна, но отвън хората ме виждаха и казваха, че изглеждам чудесно.".

Kesha споделя, че е пяла песни като "We R Who We R", защото наистина е вярвала в посланието. "Исках да съм оригинална, но бях тъжна. Обадих се на майка ми една вечер и й казах, че се нуждая от помощ. Влязох в сайт за специализирани клиники за хора с хранителни разстройства. Именно там диетологът ме научи, че храната е хубаво нещо за тялото. Разбрах, че да съм здрава е най-важното нещо за мен.", допълва блондинката. 

Въпреки всичко обаче американката е водила дълга битка със себе си. "Опитвах да приема кожата, в която съм. Беше трудно на моменти. Всеки ден трябваше да поглеждам през прозореца и да правя избори да бъда добра към себе си. Това съм аз. Трябваше да свикна и да се заобичам. Да си здрав значи да си позитивен. Не обръщам внимание на интернет или на блогърите там. Обграждам се с позитивни хора, бягам по плажа всеки ден и медитирам. Опитвам да намеря мир в моят луд живот.", признава още 28-годишната звезда. 



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: