понеделник, 11 май 2015 г.

Jessica Alba предпочита виното пред тренировките

Актрисата, която винаги е в перфектна форма, шокира всички с изказването си, че мрази да спортува. Тя предпочита да отделя времето си за други неща например да пие вино. 
34-годишната дама призна, че е загубила интерес да поддържа фигурата си. След появата на двете й дъщери (6-годишната Honor и 3-годишната Havenот), които са плод на любовта между нея и със съпруга й Cash Warren, Alba споделя, че не желае да пилее времето си във фитнеса. 

Тя разкрива пред британското списание "HELLO!": "Не спортувам много. Това не е приоритет за мен - трябва да бъде, но не е. Работех здраво след раждането на децата си и след това спрях да се наслаждавам на тренировките. В краят на деня предпочитам да си видя пощата, да поговоря с приятелки по телефона, да погледам телевизия или да пия чаша вино. Спортуването не ми носи удоволствие вече. Искам да се събуждам и да съм с децата си и да прекарвам време с тях.". 

На въпрос дали има корекции по себе си Jessica отговаря: "Не, но това не значи, че съм напълно против тях. Някои жени получават стрии след раждане и понякога не можеш да ги заличиш, каквото и да правиш. Те се появяват на корема и бюста. Това е генетика дали ще имаш добри или лоши белези. Аз бих искала да нося бикини, когато стана на 40 и да бъде още секси за моят мъж. Така че кой знае?!..".



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: