петък, 1 май 2015 г.

Armani отпразнува 40 години в модният бизнес

Giorgio отбеляза годишнината си в модната индустрия с грандиозно парти. Събитието бе проведено в Милано, където присъстваха Tom Cruise, Leonardo DiCaprio, Tina Turner, Janet Jackson, Hilary Swank, Sophia Loren.
80-годишният моден експерт, който откри бранда си през 1975-та година, организира пищно празненство на 30-ти април в Италия. Всички гости бяха посрещнати с вечеря и изглеждаха, че се наслаждават на купона. 

Звездите бяха приветствани в новият музей на Armani "Silos exhibition space" на улица "Bergognone". Присъстващите можеха да гледат видео с най-доброто от модния гуру. В клипа той има снимки с Dustin Hoffman, George Clooney, Jodie Foster и Helen Mirren. В рекламата италианецът казва: "Искам да напомня на себе си и на хората, че съм направил доста през годините.". 

Сред гостите беше и актрисата Cate Blanchett, която сподели, че има дълбока връзка с дизайнера. Тя сподели: "Винаги се чувствам себе си и съм спокойна дори когато той ходи в много различни посоки. Срещнах го през 80-те години. Неговите дрехи бяха първите, които наех под наем - красива черна туника и широки панталони. Още помня този момент - беше по времето, когато Reagan беше президент.".

Pierce Brosnan пък призна пред "WWD": "Толкова съм горд, че съм тук. Това е неговата вечер и обожавам модата му.".

Armani разкри, че подготвя нов проект - автобиография преработена от "Rizzoli", която ще бъде официално представена на "Milan Fashion Week" през септември. "Искам да споделя лични мисли и моменти - тези, които аз избера. Има и такива, които никой няма да успее да изкопчи от мен.", категоричен е известният специалист. 



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: