четвъртък, 20 март 2014 г.

50 Cent призна, че дължи успеха си на Eminem

Тъмнокожият рапър е благодарен на ментора си за кариерата му. Двамата са много близки и имат силна връзка по между си, която описват като "неразрушима".
Въпреки че през февруари 50 Cent разбуди духовете в публичното пространство, че имало напрежение в отношенията им, когато напуснал лейбъла "Shady/Aftermath records", чийто собственик е именно белият рапър, сега изпълнителят отдава почит на човека, който е повярвал в него. 

От няколко месеца Curtis Jackson е независим и сам ще реализира проектите си. Той каза пред "Huffington Post": "Невъзможно е да се разруши връзката между Еминем и мен, която е градена толкова дълго време. Няма начин да кажа или да направя нещо, което да го унижи. Той е направил много за мен. Дължа голяма част от успеха си на Ем, защото ако той не беше така развълнуван за първият ми проект, никой нямаше да му обърне внимание."

50 Cent твърди още, че Маршал е такъв оптимист, че не позволява негативната енергия да влязе в живота му и не обича драмата.

"В момент, когато спешно се нуждаеш от помощ и някой идва и ти подава ръка, не виждам причина как ще забравиш това, което той е сторил за теб. Всеки път се случва нещо хубаво. Аз винаги го свързвам с него. Той е пълен с позитивна енергия и аурата му е около мен. Когато има проблем и той дори не знае какво става, просто знам, че трябва да му звънна и да поговорим, за да ме разбере. Ще имаме разговори, когато изляза от Детройт, за да записвам. Ще му пусна някое парче, което да чуе за първи път и ще каже: "Разкарай го от тук!".", разкрива още звездата от "Candy Shop".




Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: