петък, 21 март 2014 г.

Angelina Jolie и Stella McCartney с общ проект

Актрисата и дизайнерката си партнират в най-новият филм на "Дисни". Модната линия в лентата е дело на двете дами.
Анджелина ще играе злодеят в приказката за Спящата красавица "Maleficent". Това е и причината любимата на Брад Пит да си сътрудничи с дъщерята на Пол Маккартни. Костюмите в продукцията са главно на Стела, която обаче обменя идеи и с актрисата.

Дизайнерката сподели пред модният сайт "WWD": "Винаги съм била голяма фенка на "Дисни". Аз и майка ми сме израснали с тези филми, както повечето деца. Когато ми се отвори тази възможност и Анджелина Джоли ме покани да посетя снимачната площадка, аз веднага се съгласих. Има малко тъмнина във филма и на моменти е наистина страшен, но в същото време визуално е брилянтен."

Колекцията, която ще бъде в магазините на "Дисни" по целият свят, както и онлайн, включва рокли на принцеси, тениски, спортни обувки за момичета и момчета на възраст от 4 до 14 години. Сумата, която родителите ще трябва да отделят за дизайнерските дрехи не е никак малка - от 75 до 180 долара.

Британката ще предлага линията в нейните търговски обекти, както и в интернет. 10% от продажбите ще отидат за благотворителност. По този начин се помага на деца в неравностойно положение от детските селища на SOS. 

Това не е първият път, когато компанията ще работи съвместно със Стела. През 2010-та година дамата си партнира с "Дисни" в "Alice in Wonderland". Тогава тя беше отговорна за бижутата на артистите. 

Филмът, с участието на Джоли, се очаква да излезе в кината в края на май.




Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: