петък, 28 март 2014 г.

Zoe Saldana е новото лице на L'Oréal Paris

"E!Online" разкри, че актрисата е била избрана от козметичната компания, за да рекламира новите й продукти. Разбира се, дамата се чувства изключително развълнувана от този факт.
Актрисата, която е по-известната с ролята си в "Аватар", е най-новото рекламно лице на "L'Oréal Paris". Тя сподели пред онлайн изданието: "Да растеш. Аз бях научена да вярвам, че съм способна да направя всичко онова, което може да направи и един мъж. Тази семейна философия ме оформи в това, което съм днес. Уверена съм, че винаги ще ме съпътства през живота ми."

"Като говорител на "L'Oréal Paris" мога да кажа: Струва си. Това значи много за мен. Искам да споделя тази чест с жените, за да могат да го приемат и да изпълнят живота си с увереност. Развълнувана съм да поема това красиво пътуване с тази вдъхновяваща марка.", допълва още Saldana.

Офертата към талантливата дама идва малко след като през октомври 2013-та Blake Lively беше обявена за последното лице на козметичният бранд. В него са се включвали имена като Julianne Moore, Freida Pinto, Eva Longoria и Jane Fonda.

Международният президент на компанията Cyril Chapuy обясни новото попълнение с думите: "Zoe учудва и впечатлява с дръзкият си стил и женска красота. Част от нейните ценни качества са да говори това, което мисли и да се чувства удобно в собствената си кожа. Тя представлява съвкупност от безпогрешна сила и твърда женственост."




Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: