петък, 14 март 2014 г.

Kylie Minogue призна, че майчинството не е за нея

Певицата разкри, че може никога да няма деца. Ако все пак стане майка, то едва ли ще се случи в скоро време. 
В интервю за "Daily Mail's Weekend" австралийката призна, че е възможно да си остане бездетна. Съвсем наскоро тя пусна най-новият си албум и е доста заета с различни проекти. Освен с музика се занимава и с млади таланти, защото е съдия в "The Voice". 

Относно децата дамата казва, че ако трябва да има такива, те ще се случат на правилното време. По време на британските музикални награди стана ясно, че Kylie не е обвързана в момента. Тя допълва: "Не знам колко пъти трябва да го кажа. Ако ще се случва нещо, ще се случи. Мисля, че една част от съзнанието ми опитва да се усмири и да приеме позицията, в която съм. Не можеш да имаш всичко. Вместо това предпочитам да се фокусирам върху това, което имам, а не върху това, което нямам."

Изпълнителката не крие, че може би майчинството не е за нея и че не й е било писано. Тя се раздели с испанският си приятел Andres Velencoso и направи промени в екипа си. Първият й сингъл от новата компилация "Into The Blue" показва реалното й състояние. 

"Аз не съм писала текстът, но е изумително колко много съвпадат думите с периода, в който съм в момента. Аз бях обвързана, когато записвах песента. Може би е съдба, защото парчето идва в живота ми, когато се чувствам по същият начин.", споделя още красавицата.

Певицата признава, че е любопитна и че обича промените. "Странно ми е, когато хората кажат: "Ти си променила визията си или си променила това или онова." За мен е нещо съвсем нормално. Ако си Боб Дилън ще носиш едни и същи неща 20 години. Аз обичам модата и сегашната музика. Харесва ми да съм въвлечена и да съм част от поп-а. В този стил ти винаги трябва да си готов за промени."





Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: