понеделник, 26 май 2014 г.

Cheryl Cole пуска нов албум през есента

Певицата ще издаде третия си солов албум през ноември. Скоро се очаква да се появи и сингъла й  "Crazy Stupid Love".
Компилацията ще се казва "A Million Lights" и ще бъде пусната на пазара по-късно тази година. Красавицата споделя пред британското издание "HELLO!": "Имам сингъл "Crazy Stupid Love" и трябва да направя видео към него. Трябва хореография, кастинг за танцьори, репетиции, одобряване на идеята за клипа, след това работа по костюмите, косата, грима и най-накрая самите снимки."

Тя разкрива, че през август ще зарадва феновете със собствена марка парфюм, а през ноември ще е готов и албума й. "Толкова съм заета в момента, че правя всичко наведнъж.", обяснява Черил.

Бившият член на "Girls Aloud" за пета година присъства на филмовия фестивал в Кан. Това, което е било приоритет на червения килим, е да избягва неудобния и засрамващ гардероб. Като пример за лош вкус британката посочи облеклото на Ева Лонгория през 2013-та.

"Аз винаги нося бельо. Сериозно, предпочитам да имам линии по себе си, отколкото да съм заснета без нищо. Бих била съкрушена. Целият свят те наблюдава и всички тези фотографи, които чакат да хванат нещо интересно.", казва певицата.

Слухове гласяха, че Коул е била в Кан, за да се срещне с директори на филмови продукции. Въпреки спекулациите дамата признава, че обмисля някои предложения за киното, но засега се концентрира върху музиката.

"Да участвам в "What To Expect When You're Expecting" през 2012-та ми остави технически дефект. Хареса ми. Бяхме на снимачната площадка като семейство и тогава си мислих "Наистина мога да го направя." Появявала съм се в толкова много клипове, а те са част от актьорската професия. Така че определено съм заинтересована.", споделя още звездата. 




Снимка -https://www.google.bg/

Няма коментари: