петък, 2 май 2014 г.

Schwarznegger: Eddie Murphy е перфектен

Двамата актьори ще участват в продължението на "Twins". Според Арнолд тъмнокожият му колега е най-добрият избор за тази роля.
Шварценегер ще разгърне образът си и заедно с Дани де Вито и Еди Мърфи, които ще играят негови близнаци, които са разделени след раждането им. В проектът не случайно ще се включи Мърфи, който е изключителен професионалист що се отнася до комедиите.

Арни признава пред "BANG Showbiz": "Не сме започвали репетиции, само сме имали няколко работни срещи и аз се възхищавам на Еди като актьор и като талант. Радвам се, че ще е част от нас."

Това ще бъде нова версия на оригиналът, който излиза през 1988г. Ето защо филмът е предизвикателство за екипа и за самият австро-американски актьор и режисьор. 

"Те просто ме попитаха "Искаш ли да правиш "Twins"?" и аз знам, че това е нещото, което исках и преследвах през последните 20 години. Има нови и различни студиа, техники, поколенията са различни. Старата гвардия я няма, има някои нови хора там. Не съм го мислил или планувал, някои идеи ще проработят, а други не. Аз силно вярвам обаче в тези характери.", допълва още бившият културист




Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: