сряда, 21 май 2014 г.

Penelope Cruz обича да плува с акули

Актрисата е на мнение, че всяка жена трябва да опита гмуркане с акули някога през живота си. Испанката не крие, че обича плажовете, слънцето и пясъка и при всяка възможност релаксира край морето.

Дамата, която има 3-годишен син Лео и 11-месечна дъщеря Луна от съпруга си Хавиер Бардем, обича да гледа морските обитатели докато се гмурка. Въпреки това тя признава, че не е достатъчно луда, за да застане близо до най-големите и опасни видове.

Когато американското списание "Marie Claire" я попита за нещото, което всяка жена трябва да пробва в живота си, актрисата отговори: "Гмуркането с акули. Правила съм го в Бразилия и на Карибите. Мисля, че бяха лимонови и рифови акули. Ако някога го направя с голяма, бяла акула, ще съм в клетка. Не съм побъркана."

Макар 40-годишната испанка да обожава гмуркането, един от предпочитаните за нея методи за почивка е именно излежаването на някой плаж. "Харесва ми да съм на плажа, на брега на морето по всяко време. Харесва ми слънцето и да лежа на пясъка."

Любопитен е факта, че професията й й позволява да обикаля света. Въпреки това чаровницата държи да види някои места. "Бих желала да видя Патагония. След това искам да отида в Амазонка, защото никога не съм била там."

Наскоро звездата се раздели с ценен подарък - пръстен, който е бил подарен от баба й. Пенелопе го носела навсякъде със себе си дори когато е на снимачната площадка. "Баба ми ми даде този пръстен. Имах го от години, но ми го откраднаха. Снимала съм много филми, а той беше като част от костюмите на героите ми.", жалва се красавицата.




Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: