четвъртък, 22 май 2014 г.

Nicki Minaj вдъхновена от неблагодарните хора

Новият албум на певицата е посветен на хората, които са я разочаровали и предавали в професионален план. Nicki се появи на музикалните награди на "Billboard" и с променена визия.
Феновете на Минаж я познават като нестандартна, цветна и доста откачена. Само че преди броени дни я видяхме със съвсем различен имидж и смирено поведение. Причината за тази промяна се дължи най-вероятно на новата й компилация, която излезе вчера на пазара.

Изпълнителката пусна наскоро пилотния сингъл "Pills N Potions" от третия си студиен албум "The Pink Print". Тя сподели пред радио-водещите на  "The Breakfast Club", че проекта е вдъхновен от опита, който е добила през годините и от всички, които са я считали за даденост. "Просто отразявам хората в живота ми, които са идвали и са си отивали. Просто се чудех какво означава всичко това?! Бог да ги благослови. Говоря за много хора, не някой в частност. Срещала съм обаче много хора, които са ми давали възможности да ме разочароват и събарят.", признава Ники.

31-годишната дама, която ще бъде съдена от бившия си дизайнер на перуки Terrence Davidson за 30 милиона долара, защото продавала неговите произведения без разрешението му, е шокирана от отношението на хората към нея. Звездата винаги се отнасяла с уважение и добронамереност, но не получавала същото отсреща. "Винаги давам на хората достатъчно дълго въже, с което да се обесят. В смисъл, живея живота си и се опитвам да бъда супер справедлива и когато някой ме пресече и си казвам "Наистина ли? Окей.""

Певицата е мислила да се завърне към естествения си външен вид, но явно и скандала със стилиста й е повлиял на това й решение."Албумът е много личен. Мисля, че изчистеният ми външен вид му пасва идеално. Винаги са ми минавали мисли като "В третият си албум ще се върна към моята си коса." В песента "Pills N Potions" просто пресъздавам моменти. За мен е важно те да са истински и открити. Понякога може да почувстваш, че това е хардкор, понякога чувстваш, че не е. Но щом музиката е добра, това е единственото от значение за мен на този етап.", обяснява още рапърката.






Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: