петък, 16 май 2014 г.

Example: Не знаех да пея или да рапирам

Изпълнителят призна, че е научил много докато е бил в музикалната индустрия. Той никога не е знаел как да пее или да рапира, но след като започва да се занимава с музика постепенно свикнал.

31-годишният музикант, който наскоро пусна своя втори студиен албум "Won't Go Quietly", разкрива, че се е учил в процеса на работата. Той дължи успеха си на продуцентите, от който е попивал и разбира се на собствените си умения.

Example споделя пред британския в-к "The Sun": "Учих се по време на работата. Работех изключително много и не се отказах. Беше голяма радост. Бях много щастлив, когато съм в студиото. Гледах да свиквам с нещата, които са ми възложени. Никога не бях учен на това как да записвам в студио или да пиша песен. Не знаех да пея или да рапирам. Всичко е в обучението."

Elliot Gleave, както е истинското му име, допълва, че сега самочувствието му на певец се е увеличило и може да одобри уникалния си глас докато преди това е имал лични борби дали става за изпълнител.

"Никога не съм бил уверен, че мога да пея. Винаги съм считал, че гласът ми не е чист, сладък и мелодичен като на всички останали. Имах пъпки като малък, бях с изрусена коса и носех червени дънки. Когато започнах да пиша собствените си текстове исках да ги изпея, но нямах сигурност. Когато слушаш радиото днес чуваш толкова перфектни и меки гласове. Ако се върнем към 60-те и 70-те обаче не всички са били такива. Bob Dylan, Mick Jagger, Rod Stewart и David Bowie са със сурови и истински гласове.", казва още британеца.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: