понеделник, 7 септември 2015 г.

David Beckham иска да става актьор

Футболистът иска да направи промяна в кариерата си, но не иска да се впусне в нещо, което е твърде голямо за възможностите му. Според феновете той трябва да е следващия James Bond. 
Вече сме виждали за кратко David в "Outlaws", а догодина той ще се включи в проекта на Guy Ritchie "Knights of the Roundtable". Феновете му в социалните мрежи обаче го подкрепят да се пробва да влезе в образа на Агент 007.

Един от почитателите му написа в туитър: "Хората говорят за Idris Elba. Но за мен David Beckham е перфектния James Bond 007. Той е британец.".

40-годишният мачо не иска да е сравняван с останалите си колеги, които насила са влезли в кино индустрията и резултата е бил отрицателен. За момента Beckham е доволен и се радва на малките роли, които получава.

Той сподели пред вестник "The Times": "Добре съм запознат, че спортисти и други знаменитости посегнаха към екрана и се провалиха. Това, което съм направил за сега ми харесва.".

Звездата от "Manchester United" и "Real Madrid" е уверен в себе си и е наясно, че бившия съпруг на Madonna не би го извикал в продукция ако не е сигурен, че ще се справи със задачата. Футболистът има желание да се занимава и занапред и да е актьор стига образите, които му поставят да не са твърдя сложни за него.

"Guy не би ме сложил във филм ако знаеше, че ще се проваля. Имах 13 линии и се упражнявах доста. Искам да работя още, но не мога да скоча в роли, които са твърде големи за мен. Искам да си изградя моя си опит и да видя докъде ще ме доведе.", признава още половинката на Victoria.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: