четвъртък, 24 септември 2015 г.

Martin Freeman се страхува от "Twitter"

Актьорът няма да се присъедини към социалната мрежа, защото се страхува, че публикациите му могат да сложат преждевременен край на кариерата му. 
44-годишният талант се пошегува, че няма да стане част от кибер обществото. В последно време той участва в продукциите "The Office", "Sherlock" и "The Hobbit" и постоянно привлича повече и повече почитатели.

Martin съвсем умишлено е взел решение да е далеч от социалните мрежи, защото не иска да разочарова или разстройва феновете, които му имат доверие. Той заяви за "BANG Showbiz": "Феновете ми са много ентусиазирани - това е думата. Чудесно е, но оказва влияние върху живота ми и се опитвам това да не рефлектира на работата ми. Това е причината да не съм в "Twitter" или друга медия. Това е старомодния начин. Този свят може да е много забавен. Не съм против социалните мрежи, но не бих направил нещо по въпроса. Най-много с тях да се сложи край на кариерата ми.".

Freeman, който има две деца от Amanda Abbington, се старае славата да не променя живота на семейството му. Артистите обаче са наясно, че има редица неща, които привличат нежелано внимание. 

"Опитвам се нещата, които влияят на звездите да не ги допускам да влияят на работата ми. По времето, когато снимахме "The Office" хората се интересуваха къде ходя и какво правя. Рано осъзнах, че когато ходя на клуб вече няма да е същото. След появата на "Sherlock" и "The Hobbit" любопитството нарасна.", казва още актьора.

В момента британецът играе главната роля в "Captain America: Civil War" - новия проект на "Marvel Studios". След като излезе на големия екран Martin очаква повече почитатели да се интересуват от личния му живот и затова стои настрана от интернет.



Снимка https://www.google.bg/

Няма коментари: