сряда, 16 септември 2015 г.

Lil Wayne: Ще унищожа Drake

Продуцентът е категоричен, че е по-добър рапър от канадеца. Плюс това той му е помогнал да се издигне в музикалната индустрия като го е взел в лейбъла си "Young Money Entertainment". 
Lil твърди, че е допринесъл за успеха на колегата си, защото му е дал платформа, където да докаже какво може. През 2009-та Drake подписва договор с музикалната компания, която го прави известен. Wayne обаче не се притеснява, че може да бъде изместен от светлините на прожекторите, защото счита, че е по-добър артист от него.

По време на интервю за радио "ESPN" американеца заявява: "Ще унищожа този човек. Не чувствам, че му дължа нещо. Единственото нещо, което направих е да му дам сцена за изява. Аз го открих. Той остави всичко зад себе си. Когато пееше и рапираше всички го разпознаваха. Той никога не изневери на стила си. Това обаче не му донесе голям успех, защото много хора започнаха да го отбягват.".

32-годишната звезда посъветвала канадеца да не променя нищо в себе си и да си рапира по начина, по който се чувства най-добре и в свои води. "Бях този, който му казах да си остане такъв. Казах му, че само защото е в моя лейбъл не е нужно да рапира и да подражава на моя стил. Помолих го да рапира за ТВ шоуто си, за всичко за което иска, защото в това е най-добър. Естествено е да си мисли, че щом е в компанията ми трябва да прави нещата като мен и дори да ме надмине. Просто му казах да не възпява улиците или убийствата, които стават по тях, а да запази своя канадски дух и да го пресъздаде в музиката.", допълни татуирания изпълнител. 



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: