вторник, 29 септември 2015 г.

Vin Diesel: Ще има последна трилогия на "Бързи и яростни"

Актьорът обяви, че ще има последни три продължения на сагата. Все още няма готов сценарий за осмата част нито пък е известно кой ще е нейния режисьор. 
Diesel, който е продуцент и ко-творец на "Fast & Furious" съобщи във фейсбук, че преди да се сложи край на продукцията ще има три нови епизода.

По думите му "Universal Studios" са дали зелена светлина на последната трилогия. Първата част на легендарната лента започна през 2001-ва, а 8-мата трябва да излезе през пролетта на 2017-та. Това може да постави нов рекорд за самия проект, който ще бъде сниман повече от две десетилетия. 

"До всички фенове на "Fast & Furious" - вие сте най-добрите на света. Откакто станах продуцент на проекта през 2008-ма вие сте до мен във всяка моя стъпка. Давате ми обратна връзка, за което ви благодаря. С моят партньор Neal ще се радваме да подпишем документи за режисьор. Освен това този франчайз е много специален за мен и трябва всичко да се обмисли много внимателно. Да бъде ясно - все още никой не е директор на 8-мата част, нито пък някой е виждал сценарий. Universal са толкова добри към мен и вярват във видението ми. Те са като семейство за мен. Обещах на студиото, че ще пуснем последна трилогия на сагата. Скоро ще обявя екипа.", написа звездата в социалната мрежа.

Вече в медиите в САЩ започнаха спекулации кои ще са шефовете на "Бързи и яростни" 8. Папараците заговориха, че Vin трудно ще намери режисьор, а James Wan, който бе такъв на последната част, вече не е на разположение.

След смъртта на Paul Walker през 2013-та това направи филма, които се появи 2015-та един от най-успешните до сега. Приходите от продажбата на билети са на стойност 1,5 милиарда долара. Това автоматично го прави петият най-печеливш филм на всички времена. 



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: