сряда, 23 септември 2015 г.

Nicki Minaj: Имала съм само три гаджета

Изпълнителката шокира всички с признанията си, че няма опит в срещите с момчета. Освен това майка й не била особено очарована от факта, че излиза с известния рапър Meek Mill.
Въпреки имиджа на лошото момиче Nicki ще се оказва доста добро и послушно такова. Пред списание "GQ" певицата направи няколко скандални самопризнания за личния си живот. 

"Майка ми не познаваше Meek. Тя само го е засичала на публични места и по телевизията. Вече се запозна с него и го срещна очи в очи. Искаше просто да е сигурна, че е готино и добро момче. Тя е прекалено отбранителна и иска да ме защити.", обясни Minaj. 

"Хората не осъзнават, че съм имала само трима приятеля през живота си. Никога не съм се срещала случайно с мъже. Нямам много опит в тази сфера. Така че е нормално майка ми и семейството ми да са загрижени, защото те знаят едва малцина за близките десет години.", каза още американката с тринидадски корени.

По думите й дори пастора й, който бил като втора майка за нея, бил уплашен. "Всички бяха стресирани и уплашени. Тези жени са уплашени, защото когато обичам някого го допускам твърде близо до себе си, свалям гарда ниско, мисля, че е естествен процес, когато си майка да искаш да защитиш детето си.", поясни изпълнителката.

Тя не крие, че е изключително щастлива с Meek Mill и сподели, че той е добър в целувките. "Любимата ми част е да го целувам. Обичам да чувствам устните му.", допълни звездата. 



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: