сряда, 30 септември 2015 г.

Victoria Beckham обича текила

David разкри, че съпругата му харесвала да пие спиртната напитка. Според него в момента това била най-новата атракция и страст на дамата. 
41-годишната Beckham се отдава на новото си предизвикателство и с това шокира всички, защото тя винаги е била за здравословния начин на живот. 

Футболистът купил на модният дизайнер бутилка текила и двамата си я пийнали докато гледали най-новият проект с участието на звездата "Outlaws". Той заяви пред "Conde Nast Traveller": "Тя обича текила. Това е нещо ново за нея. Мисля, че всеки е имал своя опит с тази напитка през годините. Когато станеш по-възрастен обаче я оценяваш повече.".

Victoria и David имат четири деца. Когато става дума за опаковане на багажи и пътувания англичанина е много по-организиран, бърз и подготвен от жена си. "Аз съм обсебен в това да съм готов и да имам всичко събрано на едно място. Винаги съм много подготвен. Имам приятели, които се бавят много, а жена ми остава всичко за последната минута и не е толкова подредена като мен.", пояснява легендата на "Manchester United".

Мачото споделя, че не тръгва никъде без свещи. "Обичам свещите. Трябва да призная, че са нещо специално за мен. Моите любими са "Jo Malone", "Jasmin Diptyque".", допълва футболиста.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: