понеделник, 14 септември 2015 г.

Naomi Watts: Жените в Hollywood са по-силни

Актрисата е на мнение, че въпреки неравенството между половете нещата се движат в правилната посока и женският глас в Л.А постепенно набира значимост.
46-годишната дама заяви, че макар през годините женското становище да не е било на почит то в последно време нещата се променят. 

Тя сподели за австралийското списание "Vogue": "Като цяло се усеща, че женският глас е по-могъщ тези дни. Колкото по-възрастен ставаш толкова повече започваш да придобиваш онова чувство, че познаваш себе си - какво искаш и от какво се нуждаеш. Ако си по-активен може да отидеш там и да ти се получи.".

По думите на Naomi вече има много директори и режисьори на големи продукции, които са жени и по това личи, че Hollywood е отворен към по-слабия пол. 

Въпреки това обаче британката е категорична, че във филмовия бизнес конкуренцията между мъже и жени е на стабилно ниво."Има още какво да се желае докато се стигне до равенство между половете. Знам го от първа ръка и това е на 100% истина.", допълни Watts. 

Малко по-рано тази година Nicole Kidman й помогнала да повярва повече в себе си и собствените си възможности. "Бях късметлийка, че тя беше до мен и ме подкрепяше. Утешаваше ме, повдигаше духа ми и ми вдъхна кураж. Nicole е била толкова ценен приятел през годините.", подчерта блондинката пред изданието. 



Снимка https://www.google.bg/

Няма коментари: