сряда, 4 ноември 2015 г.

Adele: Чудя се дали бих имала същият успех ако бях по-слаба?

Певицата счупи всички рекорди с новото си парче "Hello". Тя признава, че все още се страхува от славата и не е сигурна дали би се върнала на сцената ако не е била появата на сина й. 
Британката ражда Angelo през октомври 2012-та. Това се случва едва няколко месеца след като спечели шест статуетки "Grammy" на 54-тото издание в Л.А. За цели три години Adele записа само един сингъл "Skyfall", който стана саундтрак към филма за James Bond. 

Въпреки че критиците са на мнение, че да става майка в този момент е грешка, дамата е настоявала, че се нуждае от промяна. "Мисля, че бременността беше в перфектното време. Тъкмо бях започнала да се плаша от всичко, когато разбрах, че чакам дете, но всичко мина добре. Светът ми даде това чудо и му се доверих. Станах малко хипи. Не знам дали бих се занимавала с музика ако не беше сина ми.", споделя изпълнителката за списание "Rolling Stone". 

В интервюто певицата допълва, че преди да разбере, че е бременна се е чувствала изолирана и е страдала от прекаленото внимание, което предизвиква. "Имах чувството, че съм загубила смисъла на живота си. Колкото по-голяма става кариерата ти, толкова по-малък и нищожен става живота ти. Това го осъзнах сама в тесния ми килер. Това беше моето малко място в целия свят. Мястото там беше достатъчно за мен. Идеята, че трябва да го напусна обаче истински ме плашеше.", разкрива Adkins.

На 25-ти октомври тази година звездата пусна песента "Hello", която е част от третия й предстоящ албум, който отново ще носи името на годините й, а именно "27". Блондинката е развълнувана от реакцията на меломаните и до последно се е притеснявала как ще бъде приет новия й проект. 

Британката счита, че закръглената й фигура е допринесла положително за успеха й да стане интернационална поп икона. Тя е любопитна дали би била толкова известна и обичана ако беше по-слаба. "Щях ли да държа тялото си далеч от камерите ако бях по-финна? Най-вероятно не. Но тялото ми си е мое. Понякога ми е интересно да разбера дали бих била толкова успешна ако не бях толкова пълна. Мисля, че напомням на всички да бъдат себе си. Не казвам всички да са моят размер. Аз не съм перфектна. Много известни личности се опитват да бъдат перфектни, недостижими и недосегаеми. Много пъти са ми предлагали да се снимам за "Playboy". Това е смешно. Дали защото съм жена или защото съм пълна?", запитва се Adele. 




Снимка - https://www.google.com/

Няма коментари: