вторник, 10 ноември 2015 г.

Kate Winslet: Да говориш за пари е вулгарно

В момента в Холивуд е изключително актуално да се обсъжда заплащането между половете. Актрисата обаче счита, че това е непрофесионално и арогантно. 
Дамата е против това да се сравняват доходите й с тези на колегите й. Преди година стана ясно, че Jennifer Lawrence и Amy Adams са получили по-малко възнаграждение от Bradley Cooper и Christian Bale за ролите им в драмата "American Hustle".

Всичко излезе наяве, когато сайта на "Sony Pictures Entertainment" беше хакнат. Тогава Lawrence написа изявление, че е нямала никаква представа, че колегите й са взели повече пари от нея. Разбира това след изтичането на информацията. Тя беше категорична, че не иска по-високи доходи и дори бе притеснена, че някой може да я помисли за алчна или разглезена. 

Много артисти подкрепиха идеята. Kate обаче не желае да дискутира темата, защото не обича да говори за финансите си. "Имам голям проблем с тази тема. Разбирам защо го правят. Може би това е британска черта. Не ми харесва да се говори за пари. Това е малко вулгарно, не мислите ли?!", сподели блондинката пред "BBC Radio 1".

"Не мисля, че това са хубави разговори, които трябва да се обсъждат публично. Изненадана съм от тях, ако трябва да съм откровена. Просто изглежда доста странно нещо за дискутиране. Аз съм късметлийка и съм щастлива от това как се развиват нещата за мен.", допълни актрисата. 

Когато беше запитана дали е била подложена на сексизъм във филмовата индустрия дамата отговаря: "Не. И ако някога съм поставена в подобна ситуация бих се справила с нея или бих си тръгнала. Намирам всичко това за много неприятно. Никога не съм се чувствала дискриминирана, защото съм жена.".

От друга страна Sienna Miller наскоро призова актрисите да бойкотират проекти, които не дават достатъчно пари на дамите. Тя самата напусна "Broadway", защото не беше доволна от заплащането.



Снимка - https://www.google.com

Няма коментари: