вторник, 3 ноември 2015 г.

Justin Bieber: Боря се да подобря поведението си

Изпълнителят призна, че прави опити да се промени след като не веднъж е имал проблеми с полицията заради разкрепостеното си поведение. Това била и причината канадеца да си вземе почивка от музиката. 
Justin счита, че е станал по-добра личност, откакто стартира кариерата си отново по-рано тази година. Той твърди, че е променил отношението си и вече не се държи така дивашки.

Преди седмица феновете на певеца в Норвегия го издърпаха за краката по време на концерт и той излетя от сцената. Канадецът се извини на почитателите си в Осло в "Instagram", че се наложило да прекъсне проявата. Той обясни, че е имал тежка седмица с много натоварени дни и не си е починал достатъчно. Наскоро поп изпълнителят разкри пред списание "Telegraph", че поведението му на лошо момче не е изчезнало напълно, но се опитва да го подобри.

"Има толкова, над каквото трябва да работя все още. Още има дни, в които съм тъжен, депресиран. Но знам, че не съм там, където бях свикнал да бъда. Това ме мотивира. Не съм там, където искам да съм, но не съм там, където бях. Това е един готин лозунг, който опитвам да живея.", казва Bieber в интервюто си за британското издание.

Той допълни, че се бори с егоизма, защото като млад човек всички около него му казвали, че е страхотен и дошъл момент, в който си е повярвал прекалено много. "Усещах енергията на хората, в същото време не ми пукаше. Не ми дремеше дали някой ме харесва или не. Точно тогава нещата се влошиха. Много мисли ми минаваха през главата дори исках да захвърля всичко. Знаех обаче че това е лесния начин. Знаех, че Бог има за мен по-велик план и цел, отколкото да съм в тази позиция. Трябваше да си хвана призванието и да го уважавам. Отнема цяла вечност да си в този бизнес. Също така отнема време да си добър човек.", споделя още звездата. 



Снимка - https://www.google.com

Няма коментари: