петък, 20 ноември 2015 г.

Gwen Stefani: Не знаех кой е Blake Shelton

Блондинката призна, че преди "The Voice" е нямала представа кой е Blake Shelton. Тя заедно с него, Pharrell Williams и Adam Levine бяха менторите в седмия сезон на музикалното шоу в Америка. 
Gwen разкри потресаващ факт, а именно, че не е знаела кой е Blake Shelton. Певицата се запознава с него през 2014-та, когато и започват да работят заедно в музикалния формат. Година по-късно папараците в САЩ пуснаха слуха, че има любовна афера по между им.

Красавицата се завърна като съдия в деветия сезон на шоуто, който стартира преди два месеца. Това става седмици след като тя обяви развода си с рокера Gavin Rossdale. Двамата бяха женени повече от 13 години. 

Stefani завърза романс с кънтри изпълнителя и с радост попива всяка информация около него. Тя никога не е била наясно с какво той се е занимавал докато не си партнират в музикалния формат. 

"Аз дори не знаех кой е той преди да отида в шоуто. Преди да бъда част от "The Voice" никога не бях чувала за него. Аз съм от Orange County, California. Какво трябваше да знам?", споделя шеговито дамата пред Ellen DeGeneres.

Звездата е впечатлена от познанието на Blake за музиката. "Той знае всяка песен от 80-те години. Той буквално е музикален джубокс. Знае всичко за музиката. Това е лудост. Аз съм на добро място. Забавлявам се. Това е един изцяло нов живот. Изцяло нова глава. Наистина беше страхотно, че съм част от "The Voice" и че съм заобиколена от музика.", допълва американката. 

Тя обаче все още се страхува да говори открито за връзката си с мачото. Водещата я попита дали е добър в целуването, а 46-годишната певица се усмихна и подмина въпроса. Малко по-рано този месец стана ясно, че двойката освен на екрана са заедно и в живота. За първи път те бяха засечени на "CMA Awards" в Nashville, Tennessee. Музикантите вече имат общ проект, който е вдъхновен от болезнения брак на блондинката. Shelton също се възстановява от мъката си по Miranda Lambert, с която се раздели през юли. Те бяха семейство цели четири години. 



Снимка - https://www.google.com

Няма коментари: