понеделник, 9 ноември 2015 г.

Pamela Anderson се излекува от хепатит C

Блондинката призна пред феновете си, че най-накрая успешно е преодоля болестта. Тя се беше заразила през 2002-ра година от бившия си съпруг Tommy Lee.
Моделът разкри новината в "Instagram". Именно там дамата сподели, че вече е излекувана от хепатита като с това се надява да помогне на други заболели. Anderson не е единствената знаменитост, която отделя голяма част от живота си на заболявания. Все още има много звезди, които се борят със здравословните си проблеми.

Актрисата е свободна след като преминава курс за лечение от вируса. Преди 13 години тя и тогавашния й съпруг делят една игла за татуировки в резултат, на което се заразява от хепатит C. Болестта засяга близо 150-200 милиона души по целия свят. Той може да причини умора, гадене, цироза на черния дроб, която може да завърши с трансплантация (ако се намери донор).

Pamela вярва, че е излекувана понеже води здравословен начин на живот. От дълго време е веган и има стриктен режим на хранене."Аз съм чиста!!! Сега го разбрах. Благодаря! Благословена съм. Моля се за всеки, който страда от същия проблем да може да си позволи лечение. Ще бъда по-свободна скоро. Знам, че лечението не е лесна работа и отнема усилия и време.", написа красавицата в социалната мрежа. 

По-рано тази година канадката обяви, че пие хапчета, от които очаква положителен ефект. През септември тя заяви в американското предаване "Watch What Happens": "На половината път съм и около 1-ви ноември трябва да съм излекувана. Има 98% вероятност. Много съм щастлива, защото имах хепатит С цели 16 години. Тогава тази диагноза ми се струваше като смъртна присъда. Тя оказа влияние и на самочувствието ми. Въпреки че външно се държах - това беше като тъмен облак над мен.", допълва 48-годишният секс символ от "Спасители на плажа". От радост, че вече не е робиня на вируса блондинката публикува своя гола снимка в интернет, с което отново събра погледите на по-силния пол и получи адмирации.



Снимка - https://www.google.com

Няма коментари: