сряда, 18 май 2016 г.

Eric Clapton похвали музиката на Justin Bieber

Музикантът не одобрявал истерията по канадеца. Той дори бил разочарован, че децата му слушат Bieber, но след като чул музиката му, си променил мнението за него.
71-годишният изпълнител, който стана популярен с песни  като "Layla", "I Shot the Sheriff", и "Tears in Heaven", в последно време бе заменен от новоизгряващи групи и певци като Justin. Двете дъщери на Eric, които са на 11 и 14 години били големи почитателки на блондина. 

Това била причината Clapton да прослуша творчеството му. Той чул "Sorry" и "Love Yourself" и установил, че всъщност младежа не бил толкова бездарен, колкото първоначално мислил, че е. "Аз бях малко разочарован, че двете говореха за него. След това чух музиката му. Тя има някакво съдържание сега.", споделя легендата пред "Associated Press". 

Британецът в момента подготвя своя 23-ти студиен албум "I Still Do", който трябва да излезе на пазара на 20-ти май. Това ще е първата му компилация от три години насам. Последно той издаде "Old Sock". Записите в студиото обаче му костваха необичайни проблеми със здравето. Китариста получи екзема."Това беше кошмар. Започнах да мисля, че беше психосоматично, защото може би съм нервен. Може и да съм бил. Кой знае? Цялото ми тяло беше в екзема, която свършваше по ръцете ми.", признава още Eric.

Фенове и музикални критици с нетърпение очакват новия му проект. Едно е сигурно - Clapton не мисли за пенсиониране или слизане от сцената. Той се опитва да се върне към онова запалено свирене, което го направи известен. "Не мога да се върна към онова място повече. Трябва да работя доста упорито сега, за да достигна онази свобода. Тогава аз свирех по цял ден, непрестанно. Аз мислех само за това. Бях млад човек със страст. Вече не познавам онова момче, но знам от къде идва музиката и мисля, че мога да стигна до ниво, което да е задоволително.", допълва човека, който остави значима следа в историята на блуса. 



Снимка - https://www.google.com/

Няма коментари: