вторник, 17 май 2016 г.

Tom Hanks вярва, че може да пребори диабета

Личният лекар на артистът го е уверил, че ако намали теглото си това би помогнало в борбата му с болестта. Преди три години звездата обяви, че страда от диабет и все още търси начини да се излекува. 
59-годишният актьор призна през 2013-та, че е диагностициран с метаболитното нарушение, което кара организма му да се бори, да регулира нивото на кръвната захар, което пък се дължи на липсата на хормона инсулин. Хроничното заболяване обикновено е причинено от водене на нездравословен начин на живот.

Съвсем до скоро се считаше, че диабета може само да се контролира, но не и да бъде излекуван. Tom сподели в британското "Radio Times", че доктора му му е казал, че може да го победи ако свали килограми и не качва повече. "Докторът ми ми каза, че ако достигна желаното тегло, няма да имам диабет тип 2 вече.", допълва Hanks.

През декември миналата година учени от британския "Newcastle University" публикуваха изследване, че този вид диабет може да бъде преборен точно чрез сваляне на килограми. Звездата се обвинява за здравословните си проблеми и за погрешните навици, които е имал през младежките си години. "Аз съм част от онази мързелива част от американците, които танцуваха по партитата и сега се озовах с болест. Бях тежък. Виждали сте ме във филмите. Знаете как изглеждах. Бях тотален идиот. Мислех си, че ще мога да го избегна като спра с кифличките и сандвичите. Е, доста повече ми отне.", обяснява актьора.

Той е разговарял с много негови колеги, които са сваляли килограми за определени роли и разбрал, че се изисква големи усилия. "Никой не иска да го повтори отново. Не мисля, че бих го направил за роля или за ваканция. 15 килограма не са шега работа.", казва пред "The Guardian" американеца.

В "A Hologram for the King" Hanks ще го видим в образа на американски бизнесмен, който се опитва да възстанови богатствата си в Саудитска Арабия. Лентата ще излезе на 20-ти май във Великобритания. Месец по-рано тя се завъртя в САЩ.



Снимка - https://www.google.com/

Няма коментари: