вторник, 24 май 2016 г.

Justin Bieber: Всички награди са фалшиви!

Изпълнителят не е почитател на шоута, на които се раздават статуетки. Седмици преди "Оскар"-ите припомняме, че Snoop Dogg направи подобно изказване. Тогава той подкрепи Jada Pinkett Smith в каузата й, че трябва да има повече номинирани чернокожи артисти в отделните категории.
Justin участва в музикалните награди "Billboard", който се състояха този уикенд. Той не крие, че е благодарен на феновете си за подкрепата и открито заявява, че е със смесени чувства щом се касае за раздаване на статуетки. Лично той се почувствал осъждан от хората.

Певецът предпочита да излиза на големи сцени и да представя свои песни, а не да се качва на тях, за да получи някакви награди, да държи речи. "Не знам за тези шоута. Не искам да унижа някого или хората, които стоят зад тях. Само любов за вас и вашата подкрепа. Аз не се чувствам добре, когато съм там или пък след тях. Опитвам да ги приема като празненство, но не мога да спра хората да гласуват за моите представяния. Много от хората на тези събития се интересуват за това колко време ще ги дават камерите или с кого ще могат да работят.", написа в "Instagram" канадеца.

Той допълва, че всички тези награди и представления са доста "кухи". "Има предпоставка, че се дават награди на хора за техните постижения, но дали това е така? Когато погледна към публиката виждам много фалшиви физиономии и усмивки и когато ги дават пред камерите те са толкова щастливи. Със сигурност се гордеят с другите, не искам да ги обиждам. Просто погледнете отвъд кулисите.", признава още звездата.

Bieber се е фокусирал върху музиката си и не го блазнят някакви отличия. "Ако спечеля награда то тя ще е за това, което правя, а не за това какъв човек съм. Имам привилегията и честта да бъда разпознат от колегите ми, но с тези награди не мога да почувствам признанието. Липсва ми автентичността, която аз търся.", споделя блондина.



Снимка - https://www.google.com/

Няма коментари: