петък, 6 май 2016 г.

Snoop Dogg иска да се прероди в пеперуда

Рапърът разкри, че иска да лети в отвъдното безгрижно като пеперуда. От 1993-та и излизането на дебютния му албум "Doggystyle" до сега той има спестени над 130 милиона долара. 
44-годишният музикант има толкова много пари, че на този етап не се интересува от тях. Това пише изданието "Celebrity Net Worth". То съобщава още, че Snoop въобще не го е грижа какво ще стане с имотите и бизнеса му след като почине. 

"Не ми пука, аз ще съм умрял. За какво трябва да ме е грижа? Всичко заминава, когато и аз замина.", казва Dogg пред "Business Insider". Той допълва, че има желание да пърха безгрижно в света докато най-близките му го надживеят и спорят за имуществата му. "Надявам се да съм пеперуда. Искам да се върна, да летя и да видя как всички тези копелета се бият за парите ми.", признава звездата. 

Този разговор бе по повод неочакваната кончина на Prince преди седмици и как той не е оставил завещание на никого. В момента роднините му водят дела, за да си присвоят над 300 милиона долара от имоти отделно от музикалните му възнаграждения и инвестиции. Правните експерти очакват хората да настояват, че са наследници на наследството на изпълнителя пред съда в Minnesota. Съдиите ще дадат четири месеца за излагане на доказателства на всеки, който има претенции към даден имот.



Снимка - https://www.google.com/

Няма коментари: