сряда, 6 юли 2016 г.

Pink написа песен за Celine Dion

Канадката разкри, че парчето носи името "Recovering" и благодарение на него е преодоляла смъртта на съпруга си. В момента певицата планира да запише английски албум. 
Celine похвали колежката си като нарече работата й феноменална. Тя е уверена, че проекта й е помогнал да надживее болката и мъката след загубата на Renе Angelil, който почина през януари тази година.

Изпълнителката сподели пред "Entertainment Tonight": "Готова съм да запиша английски албум. Pink вече написа песен за мен. Тя е феноменална. Обичам я за таланта й, за смелостта й, за фокуса й и най-вече за личността, която е. Когато я видях на наградите на "Billboard" я помолих да отдели малко време, да напише песен, музика и да ми съдейства в този тежък момент, за да продължа напред....".

48-годишната дама има 15-годишен син Renе-Charles и 5-годишни близнаци Eddy и Nelson. Тя не спира да благодари на феновете си, които стоят до нея в страданието й. "Мисля, че трябва да имам връзка с феновете си, защото те ме бутат напред. Те са били винаги до мен и в добри и в лоши дни. Те са толкова съпричастни за моята радост и болка. Те не подкрепят само музиката ми, но и самата мен. Бях критикувана, че съм като отворена книга дълго време, но те ме познават добре.", допълва звездата.

Певицата знае, че мъжа й, който бе и нейн мениджър, със сигурност би искал да я види отново на сцената. "Искам да кажа, че да се завърна след по-малко от шест месеца след кончината на любимия ми не е лесно, но не мога да откажа да се облека, да изляза и да се откажа от кариерата си. Той обичаше тази индустрия толкова много, той ме направи това, което съм, когато бях едва на 12. Върнах се на сцената преди да си отиде, той искаше да бъда истински артист и аз винаги съм го искала.", признава още за изданието Dion.



Снимка - https://www.google.com/

Няма коментари: