понеделник, 25 юли 2016 г.

Мика Стоичкова се омъжи

Дамата сподели снимка от сключването на гражданския си брак в социалните мрежи. Истинската сватба ще се състои през есента в Правец.
Мика, която живее от няколко години в Маями, лично разкри, че се е врекла във вярност на приятеля си. Влюбените са заедно повече от две години, а след броени месеци ще станат и горди родители. 

Още на проявата посветена на баща й "50 години номер 8" в София си пролича, че Сточкова е по-закръглена от обикновено. За щастие на цялата фамилия нито една медия не писа за това докато Михаела не съобщи сама новината. 

Преди дни тя сподели следното в личния си профил във фейсбук:"След 28 години на борба, чакане, радости и още много и най-различни емоции и изживявания...Смело мога да заявя, че се чувствам максимално удовлетворена от живота си! Щастлива съм и съм успешна, успешна най-вече заради това, че съм съумяла да спечеля уважението и любовта на много хора, които с пожеланията си към мен, ми показаха, че с основание съм избрала да са в обкръжението ми! Благодаря ви сърдечно, особено сега, когато в мен туптят две сърца и щастието ми е двойно!".

Макар статуса й да е на свободна жена брюнетката официално е госпожа Рамадан. Церемонията се е състояла на 22-ри юли в тесен семеен и приятелски кръг в САЩ, а младоженците избраха да се облекат в бяло и черно. Фотос в "Instragram" показа двойката и кумовете, а текста под него гласеше: "Благодаря ви, че сте до нас в нашия специален ден.".

В началото на есента се очаква да се появи внучката на Христо. В него период ще бъде и сватбата на младото семейство. Тя ще е в България и ще е в хотел в близост до езерото в Правец. 



Няма коментари: