сряда, 28 декември 2016 г.

Avril Lavigne с нов албум

Певицата ще се завърне с нова компилация през 2017-та. Тя си даде почивка от музиката и наблегна на здравето си, защото беше диагностицирана с Лаймска болест. 
Avril присъства на партито преди връчването на "Grammy Awards" през февруари. Именно в Beverly Hills тя поздрави Irving Azoff за приноса му в индустрията.

Изпълнителката се бори със заболяването си последните няколко години и с вълнение съобщи на феновете си в "Instagram", че ще ги зарадва с нови проекти. "Това не беше просто тежка битка, но беше поучително и ще рефлектира върху музиката, артистичния ми образ, живота и личността ми.", заяви красавицата.

Тя допълни, че вече готви нови сингли и дори албум. Toва ще е първият такъв за Lavigne от 2013-та насам. "Нямам търпение да отворя и споделя сърцето си с Вас. Развълнувана съм, че ще чуете моите нови песни.", написа още канадката.

"Здравейте, искам първо да благодаря на почитателите си за търпението и подкрепата последните две години. Това беше времето, в което бях далеч и се борех с Лаймската болест. Винаги ще продължавам и ще го направя свой приоритет, ще се боря и ще повиша информираността относно болестта с фондацията си. Наистина съм щастлива да анонсирам, че работя по нова музика и нов албум, който ще излезе 2017-та. Ще бъде вълшебна година.", призна още звездата в социалните мрежи.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: