сряда, 21 декември 2016 г.

Силвия Петкова роди момче

Актрисата стана майка за първи път и лично обяви новината в социалните мрежи. Таткото е македонския режисьор Зоран Петровски, с когото дамата е работила в "Под прикритие" и "Революция Z".
Само ден след събитието Силвия съобщи на феновете си следното: "На най-хубавият Празник - Игнажден. В Живота ми дойде първата ми рожба. Бог да Бди по пътя Ни. Благодарим ви за пожеланията и споделената радост. Сега ще разберем какъв бил смисълът на Живота.".

Въпреки че Петкова имаше 8-годишна връзка с колегата си Калин Врачански, тя дари с рожба сегашната си половинка, с която са заедно малко повече от година. Петровски не е непознат за българската сцена. Той е работел с Димитър Митовски, Димитър Гочев и Росен Цанков по много големи продукции.

Двойката се запознава на снимачната площадка на младежкия сериал на "Би Ти Ви" -"Революция Z". Любовта по между им обаче пламва едва след две години. Не след дълго влюбените решили да заживеят заедно и да имат дете. 

Любопитното е, че актрисата отказа до последно да научи пола на бебето. "Аз съм малко анти - модерния свят и предпочитам да живея като баба ми.", признава звездата. Освен това красавицата не крие радостта си и споделя: "Това е мъжът на живота ми! Нещата станаха сериозни много бързо. Седна до мен, поръча си питие и повече не сме се разделяли за по-дълго време от три часа.".

Ники Кънчев първи честити на щастливата майка. Той я поздрави с много искрен и емоционален пост във фейсбук: "Снощи една от любимите ми жени вече не е само актриса, но и майка. Честита нова роля, скъпа Силвия Петкова, честит нов живот с кодови размери 2600 / 49!". Водещият се похвали и с това, че за 40 дена е свалил 10 килограма. 



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: