четвъртък, 15 декември 2016 г.

Гери-Никол: Не съм пример за подражание!

Изпълнителката призна, че всичко е роля и че не търси провокациите. Тя разкри, че има интерес към нея от световни лейбъли, но изчаква да подпише договор на този етап, защото иска да избере най-доброто предложение.
Варненката гостува в предаването "COOL...T", където разказа любопитни факти около последния си проект. Само за 24 часа видеото е гледано от 500 хиляди души, което е тотален рекорд за България. Клипът е сниман в Испания и Турция и по него са похарчени много пари. 

Гери благодари от студиото на "Би Ти Ви" на феновете си, които я правят много щастлива. "Тук съм едно нормално момиче и в живота съм такава. В клиповете съм артист. Трябва да се научим да разграничаваме тези неща, хората малко ги бъркат. Аз постоянно го повтарям.", заяви Никол. 

Тя призна, че идеята за текста на "Готина и луда" е лично нейна. "Всичко правя в момент на вдъхновение.", заяви звездата, която сподели, че родителите й са приятели и я подкрепят във всичко. "Баща ми много се кефи на песента, майка ми също. Онзи ден се видях с баба ми, с която не се виждам всеки ден и ми каза: "Яката дупара, яката дупара.".", разкри певицата пред Петя Дикова.

Блондинката призова всички момичета да бъдат независими и да правят това, което им харесва и да не се съобразяват с никого. "Нямала съм сериозен приятел и не искам да имам. Когато има момче до мен трябва да ме приема с характера и нещата, които нося. Аз съм артист. Всичко е роля.", категорична бе изпълнителката.

Още след "I'm The Queen" е започнал големия интерес към 18-годишната дама от страна на световни музикални компании. "Много съм благодарна. Наистина го искам. В момента ме наблюдават, имам предложения за подписване на договор. Сега се колебая, защото искам да избера най-доброто за себе си. Хората ме харесват и се чудят защо българите толкова мразят собствения си талант.", каза Гери, която не чете коментарите под видеата си, защото не намира смисъл в това. 

"Не съм пример за подражание. Никога не съм била. Не искам да съм пример за подражание. Всеки може да прецени дали да ме слуша или не. Децата и родителите ме слушат. Който иска нека да отрича, но по-добре да си признае, защото знам какво се слуша. Имам усет и като видя на участия хората как се кефят на музиката ми, това ми дава стимул.", допълни Никол и даде ясно да се разбере, че тя не възпитава, а забавлява. 

Тя благодари на Криско, с които е направила първите си два проекта и сподели, че с Дарина са приятелки въпреки слуховете, че са скарани и във война. 



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: