понеделник, 12 декември 2016 г.

Madonna стана "Жена на годината"

Изпълнителката спечели наградата на "Billboard", а речта й предизвика множество коментари. Тя призна, че е лоша феминистка и сподели, че нейната истинска муза е David Bowie.
58-годишната певица, която има успешна кариера повече от три десетилетия, разкри, че Debbie Harry, Chrissie Hynde и Aretha Franklin са я вдъхновили да стане музикант. Покойният британец обаче бил най-голямата й муза.

След като взе статуетката си блондинката каза: "Той въплащаваше в себе си мъжкия и женския дух и това беше добре за мен. Той ме накара да смятам, че няма правила. Аз сбърках. Мислех, че няма правила ако си мъж и че има такива ако си жена. Ако си жена трябва да играеш играта. Позволено ти е да си красива, сладка и секси, но не и да действаш прекалено умно, да нямаш мнение, което да е различно от приетото.".

Звездата счита, че развлекателната индустрия не желае знаменитостите да остаряват и вярва, че това се възприема като "грях". "Не остарявайте. Възрастта е грях. Ще бъдете критикувани, хулени и определено няма да ви пускат по радиото.", заяви Мadonna.

Тези думи на провокативната дама накараха целия свят да говори за нея. Тя започна речта си така: "Заставам пред Вас като изтривалка. Ох, имам предвид жена артист. Благодаря за признателността на способностите ми да поддържам кариерата си вече 34 години въпреки сексизма, женомразците, постоянния тормоз и безмилостната злоупотреба.". 

Американката бе категорична, че мъжете артисти имат повече свобода от по-слабия пол. "Чакайте малко, Prince не тичаше ли с мрежести чорапогащници, високи токчета, червило и да си показваше дупето? Да, но той беше мъж.", допълни изпълнителката.

Тя сподели, че не веднъж е била съдена затова, че се опитва да възвърне феминизма. "Мислех си, че ако си феминист не трябва да имаш сексуалност, че трябва да се отречеш от нея. Тогава си казах, че ще съм различен вид феминистка. Аз съм лоша феминистка. Мисля, че най-оспорваното нещо, което съм правила някога е наоколо. Michael си отиде. Tupac си замина. Prince, Whitney, Amy Winehouse, David Bowie вече не са тук. Аз все още се държа. Аз съм една от щастливците и всеки ден броя и се наслаждавам на благословенията си.", призна Maria Louise Veronica Ciccone.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: