четвъртък, 8 декември 2016 г.

Gigi Hadid страда от Хашимото

Моделът разкри в едно от последните си интервюта, че се бори със заболяването вече две години. Въпреки участието си в "Victoria's Secret show" тя е решила, че няма да сваля повече килограми.
21-годишната американка призна, че метаболизма й се променял драстично в последната година. Причината за това е състоянието й, което е предизвикано от заболяване на щитовидната жлеза. 

Gigi приема медикаменти, за да забави развитието на болестта. Пред списание "Elle" тя за първи път коментира: "Метаболизмът ми се променя толкова драстично тази година. Имам Хашимото. Това е заболяване на щитовидната жлеза. От две години пия лекарства.".

Блондинката, която е дъщеря на Yolanda Hadid, последва примера на майка си, която заговори през 2015-та, че страда от лаймска болест.

След обявяването на новината младата Hadid допълни, че няма намерение да отслабва повече. "Дори и за шоуто не исках да губя килограми. Просто искам да имам мускули на правилните места и ако дупето ми порасне малко няма да е никак зле.", сподели звездата.

Моделът заяви, че когато положението й стане тежко започва да мисли за ученическите си треньори и за това какво биха казали те за тази ситуация. "По време на стресовите моменти се опитвах да се успокоя и да се запитам дали ако не беше хорското мнение щях да свърша добре работата си, биха ли се гордеели с мен менторите ми от училище. За тези малки неща се опитвах да мисля. Когато треньора ми по волейбол ми писа: "Мисля, че това беше лош задник.", това е нещото, което ме прави щастлива."., каза още за изданието красавицата.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: