вторник, 13 декември 2016 г.

Jennifer Lawrence е хипохондрик

Актрисата толкова се тревожи за здравето си, че се е случвало да кърви от стрес. Тя разкри, че обича да търси информация за проблемите си в интернет и дори й харесва да се паникьосва.
Дамата от "The Hunger Games" си спечели много фенове със земното си поведение и смешните забележки, които прави през последните години. 

Тя гостува в шоуто на Jimmy Kimmel, където сподели повече подробности за състоянието си. "Аз съм голям хипохондрик. Обичам медицината. Обичам да търся информация в "Google". Обичам да се паникьосвам и обичам паникьосаните хора. Един път имах проблеми със стомаха, което беше сериозно, но всички ми казваха, че ми няма нищо. Това, което се случи беше, че толкова много се стресирах сама, че червото ми прокървя. Това стана заради ума ми.".

Jennifer в момента обикаля света, за да промотира новия си филм "Passengers". В него тя си партнира с Chris Pratt. Следващата й спирка е Китай. От сега обаче красавицата е наясно с какви здравословни проблеми може да се сблъска като отиде там. "Имам нереален страх. Трябва да замина за Китай след няколко дни. Снощи опитах да заспя, но очите ми бяха отворени. Просто мисля за всичко.", каза в предаването Lawrence.

26-годишната американка не се обръща към специализирана помощ, а сама прави опити да се измъкне от ситуациите. Тя призна пред комика, че през свободното си време даже търси снимки на бактерии, което допълнително повдига тревожността й. "Притеснявах се заради една къртица и ми казаха, че винаги мисля най-лошото, защото съм психо. Аз потвърдих това, но си държах на думата, че в къщата има гадна къртица. Те дори не ми казаха кога са ходили на доктор, защото бях толкова луда, но лекарят им каза, че съм спасила живота им. Това направи нещата по-зле.", заяви звездата, която открито заговори за преувеличаването на симптомите си.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: