понеделник, 19 декември 2016 г.

Selena Gomez е новото лице на "Coach"

Изпълнителката, която слезе от сцената през 2014-та поради заболяване, се завръща като рекламно лице на американска компания за аксесоари. Тя сподели, че е много развълнувана да започне отново работа.
Певицата потвърди новината, че ще е новото лице на луксозната марка за аксесоари. Красавицата е категорична, че прелива от енергия и е щастлива да се върне в сферата на изкуството.

Преди две години Gomez заяви, че страда от тежко автоимунно заболяване, при което имунната система на човека възприема собствените клетки като чужди и започва да ги уврежда. През август тази година тя обяви, че ще си вземе почивка за неопределен период от световни турнета и ще се фокусира върху здравето си.

Ноември месец дамата се появи на "American Music Awards" и направи изключителна силна реч, на която много нейни колеги се възхитиха. Освен това тя спечели и статуетка в категорията "Най-добър поп/рок женски артист".

"През 2014-та бях за първи път абсолютно искрена с вас на тази сцена. Мисля, че доста от вас са запознати с живота ми и това какво харесвам и какво не. Трябваше да спра, имах всичко, но бях съкрушена.", призна Selena на музикалното събитие.

По-рано тази седмица излезе слуха, че американката е подписала сделка за 10 милиона долара с "Coach", които ще й предоставят възможност да проектира своя модна линия. Актрисата съобщи вестта на феновете си в "Instagram": "Да мога да създавам е най-любимото ми нещо на света. Толкова се вълнувам, че ще съм част от визията на семейството @coach и ще имам честта да проектирам....".

За списание "Sugarscapе" звездата разкри, че обича чантите, но не е голям почитател на бижутата. "Винаги съм била фен на произволни пръстени и гривни, но не нося украшения постоянно. Обичам изчистения стил.", допълни Gomez.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: