сряда, 18 януари 2017 г.

Alicia Keys: Не робувам на грима!

Певицата вярва, че грима може да бъде начин на себеизразяване. Тя е категорична обаче, че никой не трябва да се срамува от това дали ходи с или без козметични продукти по лицето си. 
35-годишната дама, която наскоро обяви война на грима и се застъпи за естествената визия, призна, че не желае да бъде робиня на козметичните компании. Alicia сама иска да избира какво и кога да слага на кожата си.

За списание "Allure" изпълнителката заговори за модните и козметични подбори, които прави всекидневно. "Не съм робиня на грима. Не съм робиня и на това да не носиш никакъв грим също. Аз имам право да избера в кой момент какво да правя с лицето си.", каза Keys.

Tя допълни, че никога няма да злепостави някой, който е избрал да носи коректор или спирала. "Не смятам, че някой трябва да се срамува за изборите, които е направил. Мисля, че грима е начин на себеизразяване. Нямам никакво намерение да засрамя човек, който е решил да го сложи. Никой не трябва да се срамува от начина, по който си е избрал да изрази личността си. В това се крие смисъла. Ако искаш да го направиш - ще го направиш. Аз съм напълно зад жените и тяхната свобода и право на избор. Мисля, че жената трябва да прави всичко, което си пожелае що се отнася до лицето, тялото и здравето й.", сподели пред изданието звездата.

Тя разкри, че музикалната й кариера и това, че е трябвало постоянно да използва козметични продукти са й довели дерматологични проблеми. Американката е започнала с грима още на 20 години. "Бях в тази индустрия. Бях покрита изцяло с грим, защото бях под светлините на прожекторите. Потях се близо два-три часа всеки път, което направи кожата ми ужасна. Отне ми дълго време, за да си кажа: "Хей, коя съм аз? И коя е онази под маската? Това беше моя личен стремеж и се радвам, че го постигнах.", заяви още R&B кралицата.



Снимка - https://www.google.bg/

Няма коментари: